четвер, 19 липня 2012 р.

Модуль 9


В  цьому  модулі   я 
·         Продумав стратегії для здійснення диференційованого навчання
·         Створив  інструмент оцінювання  для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
·         Створив навчальні  матеріали для сприяння успіху учнів
·         Переглянув  та вніс зміни до Плану вивчення теми з огляду врахування завдань диференціації навчання та особливостей учнів з різними навчальними стилями

Модуль 8


В  ДАНОМУ  МОДУЛІ  Я  НАВЧИВСЯ
·         Оцінювати приклад учнівської роботи

·         Продумувати причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання
·         Розробив форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
 ·         Вніс  зміни у  План вивчення теми

середу, 18 липня 2012 р.

Модуль 6

Робили посилання  в  вікі на свій блог, створювали блог як проходить учнівський проект.



Рученьки  терпнуть,
злипаються віченьки,
Боже, чи довго тягти.

Moдуль 5

Цікавою  була дискусія  по питанню  Авторського  права, навчились робити  посилання  в  вікі, створювали форми з  метою  опитування  з  певної  теми.

Опитувальник Двійкова система числення

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG5zMzNjWW5PUmQzeGhnOG80VFZBRlE6MQ#gid=0

вівторок, 17 липня 2012 р.

Модуль 4

Переглянули  різні  форми  оцінювання  навчальних  проектів.
Створив  презентацію про основні  ідеї  вивчення  теми.

Moдуль 3

Визначився  з  ключовими та тематичними запитаннями, щодо власного проекту, ознайомився з  основними ознаками  навчального дослідження,  навчився використовувати  електронні таблиці для оформлення  та  аналізу  результатів  дослідження.